http://zarzadzanie-ksiegowosc-bj.pl/
http://zarzadzanie-ksiegowosc-bj.pl/
1.Dane osoby upoważnionej do wpisu str2
2.Dane identyfikacyjne obiektu str 3
3.Spis dokumentacji dołączonej do książki obiektu budowlanego str 4i 5
4.Dane techniczne charakteryzujące obiekt str 6
5.Plan sytuacyjny obiektu str 7
6.Wykaz protkołów kontroli okresowych stanu technicznego sprawności obiektu str 8-21
7.Wykaz protokołów okresowych kontroli stanu technicznego i przydatnosci do użytkowania obiektu str 22-29
8.Wykaz opracowań technicznych dotyczących obiektu str 30-32
9.Dane dotyczące opracowania technicznego str 33-44
10.Wykaz protokołów odbioru robót remontowych w obiekcie str 45-60
11.Dane dotyczące dokumentacji technicznej str 61-70
12.Wykaz protokołów awarii i katastrof obiektu str 71-73
13Wykaz pozwoleń na zmianę sposobu użytkowania obiektu str 74
1.Tablica 1,str 2 Właściciel lub Zarządca Nieruchomości może sma prowadzić ksiązkę obiektu budowlanego bądź upoważnić inną osobę do jej prowadzenia, kopia pełnomocnictwa powinna być dołączona do dokumentacji obiektu.
http://zarzadzanie-ksiegowosc-bj.pl/
#
2 Tablica II , str 3 dane indentyfikacyjne obiektu - Nazwa powinna być identyczna jak w pozwoleniu na budowę i zgodna z nazwą ze strony tytułowej .Przykłady nazw funkcji obiektu to: mieszkalna, usługowa, produkcyjna, hotelowa itp.
3. Tablica III strony 4 i 5 spis dokumentacji dołączonej do książki obiektu- wszystkie tutaj wymienione dokumenty segregujemy wg numeracji spisu i przechowujemy odzielnie
4.Tablica IV dane techniczne charakteryzujące obiekt- ważne infirmacje dotyczące obiektu np. ilość pięter , systemy konstrukcyjne, materiały , rodzaje instalacji , urządzenia techniczne,powierzchnie, ilości lokali
5.Tablica V plan sytuacyjny- mapka z naniesionymi granicami, przyłączenia obiektu do sieci, zaznaczona studnia, hydrant szmbo, śmietnik itp.
6.Tablica VI wykaz protokołow kontroli okresowych - Prawo budowlane art 62 ust 1 pkt 1 -kontrola przynajmiej jedna do roku
7. Tablica VII wykaz opracowań technicznych obiektu - kontrola przeprowadzona co 5 lat -Prawo budowlane art 62 ust 1 pkt 2
8 Tablica VIII dane dot.opracowania technicznego - Szczegółowa charakteryzacja , rozszerzenie tablicy nr VII
9. Tablica IX wykaz protokołów odbiorurobót remontowych w obiekcie - wyszczególniamy wraz z numerem opracowania
10. Tablica X wykaz protokołów awarii oraz katastrof budowlanych- zapisujemy w przzypadku kantastrofy budowlanej , uszkodzeń elementóe , awarii urządzeńtypu dźwig, pompa, hydrofor.Podstawą wpisu jest zwołąnie komisjii w przypadku awarii może to zrobić właściciel budynku i zarządca nieruchomości a w przypadku katastrofy nadzór budowlany.
11.Tablica XI wykaz pozwoleń na zmianę sposobu użytkowania - wpisujemy tylko i wówczas gdy dokumenty odbioru są sporządzone .
#
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz